Ceník služeb

Instalační práce

Typ služby Cena pro zákazníka se Servisní smlouvou Cena v místě pobočky (Praha, Brno, Ostrava) Cena mimo místo pobočky
Jednouživatelská instalace 980,- 2 000,- 2 400,-
Víceuživatelská instalace 980,- 2 000,- 3 200,-

Servisní práce

Typ služby Cena pro zákazníka se Servisní smlouvou Standardní cena
Zásah standardní (zpravidla do 5 pracovních dnů)1) 400,-/hod. 800,-/hod.
Zásah do 2 pracovních dnů od doručení objednávky2) 800,-/hod. 1 600,-/hod.
Zásah do 1 pracovního dne od doručení objednávky2) 1 200,-/hod 2 400,-/hod.
Základní technické zaškolení

v rozsahu cca 20 minut po instalaci

zdarma 1 000,-
Základní uživatelské zaškolení

po instalaci v rozsahu do 2 hodin

zdarma 2 000,-
Zaškolení libovolného počtu pracovníků

do uživatelských funkcí v rozsahu do 4 hodin3)

2 000,- 6 000,-
Školení pokročilých funkcí v rozsahu do 90 minut3) 2 000,- 5 000,-
Metodické školení u zákazníka

(zahrnuje 6-ti hodinové školení včetně dopravy)

15 000,- 20 000,-
Školení ve školícím středisku ATLAS – cena platí při počtu min. 3 účastníků4) 1 350,- 2 990,-
Doprava 5,80,-/km 9,80,-/km
Zákaznická podpora

– typové technické dotazy – email

přednostně zdarma zdarma
Zákaznická podpora

– typové technické dotazy – telefon

přednostně zdarma 500,-/případ
Zákaznická podpora

– ostatní dotazy

zdarma od 700,-/případ
Zákaznická podpora

– konzultace 5)

zdarma 1 000,-/hod.
Metodické školení u zákazníka (zahrnuje 6-ti hodinové školení včetně dopravy) 15 000,- 20 000,-
Vývojové práce na míru Dle smlouvy 15 000,- / den
Cena nové verze programu

(neplatí pro PROFIDATA a CODEXIS)

zdarma 33 %/akt. ceny

Ostatní

Typ služby Cena
Navýšení velikosti cloudového úložiště 1 GB / 10,- / měsíčně
Navýšení datové kapacity 1 GB / 20,-
Poplatek za podstatné změny smlouvy vyvolané uživatelem 5.000,- / jednorázově

* Všechny uvedené ceny jsou bez DPH

Storno podmínky instalace / servisního zásahu

  1. Potvrzenou instalaci/servisní zásah lze odvolat (zrušit, změnit termín) nejpozději 2 pracovní dny před dohodnutým termínem.
  2. V případě odvolání instalace/servisního zásahu ve lhůtě kratší než 2 pracovní dny je objednateli účtován stornopoplatek ve výši 100% ceny objednané služby. V případě neproběhnutí instalace/servisního zásahu z důvodů překážek na straně objednatele, je objednateli účtován stornopoplatek ve výši 100% ceny objednané služby a cestovní výlohy servisního technika v plné výši. V případě čerpání instalace/servisního zásahu, jako plnění z uzavřené servisní smlouvy, je tímto čerpání služby považováno za vykonané.
  3. V případě překročení času, rezervovaného pro instalaci/servisní zásah, z důvodů technických problémů na straně objednatele (chyba funkce optické mechaniky, vliv aplikací třetích stran – firewall, antivir na instalaci atd.) není pokračování instalace/servisního zásahu možné, dořešení je možné na základě samostatné objednávky s ohledem na aktuální časový plán servisního technika.